Polityka Prywatności

Szanowni,
Fundacja Pasje z Marzeń ( dalej Fundacja) jest organizacją pozarządową o charakterze non-profit, której celem jest pomoc w rozwijaniu talentów uzdolnionych artystycznie dzieci, młodzieży oraz osób starszych.

Realizując nasze działania zbieramy i przetwarzamy dane naszych klientów, darczyńców, pracowników, wolontariuszy w celu skutecznej realizacji naszej misji.

W związku z prowadzoną działalnością Fundacja Pasje z Marzeń z siedzibą w Warszawie (01-497) Warszawa przy ul. Hery 11 lok 35 zbiera i przetwarza dane osobowe zgodnie z właściwymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako: „RODO”), i przewidzianymi w nich zasadami przetwarzania danych.

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Pasje z Marzeń z siedzibą w Warszawie (01-497) Warszawa przy ul. Hery 11 lok 35, adres email :
    fundacja@fundacjapasjezmarzen.pl
  2. Państwa dane osobowe otrzymaliśmy od Państwa dobrowolnie, na podstawie wniosków oraz innych dokumentów.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    1. Niezbędności przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną Umowa w naszym przypadku to regulaminy i umowy z pracownikami, współpracownikami, wolontariuszami, stypendystami. Bez tej możliwości nie bylibyśmy w stanie zapewnić możliwości działania Fundacji a Ty nie mógłbyś korzystać  z naszej pomocy.
    2. Niezbędności przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora czyli Fundację. Ta podstawa przetwarzania dotyczy przypadków, gdy  przetwarzanie danych osobowych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje realizację celów Fundacji takich jak np. propagowanie w społeczeństwie naszej misji, jaką jest zapewnienie wspieranie uzdolnionych dzieci i młodzieży raz pozyskiwanie funduszy na realizację tej misji.
    3. Twojej dobrowolnej zgody. Korzystanie z wsparcia Fundacji nie jest możliwe bez udzielenia zgody na przetwarzanie danychosobowych. Twoje pozostałe uprawnienia wynikające z udzielenia zgody są opisane poniżej.
    4. Prawne zobowiązania, w naszym przypadku jest to np.: przekazanie materiałów na żądanie uprawnionego organu np.: sądu.
    5. wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Fundacji na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych oraz z zakresu rachunkowości.
    6. w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Fundacji polegającego na ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes fundacji. Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a,c,f RODO oraz art.9 ust.2 lit. a RODO.
  4. Państwa dane osobowe mogą być udostępnione:
    1. grantodawcom
    2. firmom z branży IT zajmującym się obsługa systemów informatycznych, obsługą naszych serwerów, komputerów i poczty elektronicznej;
    3. firmom zajmującym się nasza stroną internetową;
    4. podmiotom świadczącym na rzecz naszej firmy usługi z zakresu księgowości , badania jakości obsługi, dochodzenia należności, usługi prawne, analityczne , marketingowe ;
    5. pracownikom Fundacji
  5. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  6. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
    1. w przypadku danych osobowych przetwarzanych w celach marketingowych oraz świadczenia usług drogą elektroniczną – do czasu wniesienia przez Państwa sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych w tym zakresie;
    2. w przypadku danych osobowych przetwarzanych w celu realizacji umów sprzedaży – przez okres konieczny do wykonania wszystkich obowiązków wynikających z umowy oraz po jej zakończeniu w celach:
      • dochodzenia roszczeń w związku z wykonaniem umowy;
      • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych;
      • w celach statystycznych i archiwizacyjnych;
      • maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia umowy.
  7. W każdej chwili macie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ewentualne wycofanie zgody prosimy o przesyłanie w formie pisemnej na Fundacji.
  8. W każdej chwili macie Państwo prawo do wniesienia skargi do PUODO, gdy uznasz że przechowywanie Państwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27-go kwietnia 2016;
  9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, z zastrzeżeniem dwóch wyjątków:
    1. zawierania umów z Administratorem – niepodanie w przypadkach i w zakresie wskazanym w umowie danych osobowych niezbędnych do zawarcia i wykonania umowy z Administratorem skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Podanie danych osobowych jest w takim wypadku wymogiem umownym i jeżeli osoba, które dane dotyczą chce zawrzeć daną umowę z Administratorem, to jest zobowiązana do podania wymaganych danych.
    2. Obowiązki ustawowe Administratora – podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów
      prawa nakładających na Administratora obowiązek przetwarzania danych osobowych (np. przetwarzanie danych w celu prowadzenia ksiąg podatkowych
      lub rachunkowych) i brak ich podania uniemożliwi Administratorowi wykonanie tychże obowiązków.